Saturday, February 24, 2018
Apekecoh Media

Browsing the "Hiburan" Category

Jangan beli dan guna 3 produk kosmetik ini yang dikesan mengandungi racun berjadual

Bahagian Regulatori Farmasi Negara (NPRA) Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) menasihatkan orang ramai supaya mengelak daripada membeli dan menggunakan tiga produk kosmetik yang dikesan mengandungi racun berjadual, merkuri, hydroquinone dan tretinoin, yang tidak dibenarkan dalam produk kosmetik. Dalam satu kenyataan, Ketua [...]

February 23, 2018 Hiburan

Kalau tiada bakat kenapa diberi tawaran berlakon Aliff Syukri

Kata orang, terimalah kritikan dan anggap ia sebagai pandangan bagi meningkatkan mutu lakonan di masa akan datang. Akan tetapi pelakon utama filem Badang, Datuk Seri Aliff Syukri Kamarzaman enggan mengalah, malah menjawab kritikan semua termasuk pelakon Amyza Aznan baru-baru ini. [...]

February 23, 2018 Hiburan

Berapa helmetnya 1 juta Nah ambik Ditahan tak pakai helmet makcik bawang gigit tangan polis

Berang ditahan kerana tidak memakai helmet ketika menunggang motosikal, seorang wanita hilang pertimbangan lalu memarahi anggota polis yang bertugas. Kejadian yang berlaku di Ipilo, Utara Sulawesi baru-baru ini turut dirakam orang awam sebelum dimuat naik ke media sosial mencetuskan pelbagai [...]

February 23, 2018 Hiburan

Kenapa tak tinggalkan je di rumah kalau dah tahu anak tak betul Terkilan si ibu dibahasakan seperti itu dikhalayak ramai

Adakalanya kita melihat anak-anak orang lain hiperaktif di tempat awam sehingga menimbulkan reaksi kurang senang dan selesa. Tetapi apakah kita tahu di sebalik kelakuan kanak-kanak itu sebenarnya ada masalah tersendiri? Oleh itu, jangan cepat menjatuhkan hukum dan sebaik-baiknya cuba membantu [...]

February 23, 2018 Hiburan

Maaf bang saya tak nak menyusahkan sesiapa 2 bulan keluarga ini tinggal di tepi lebuhraya kerana kesempitan

Biarpun susah, keluarga ini enggan menyusahkan sesiapa. Mereka sanggup tinggal di dalam kereta di tepi lebuhraya sejak beberapa bulan lalu sehingga kehadirannya yang mahu meminjam jumper menimbulkan tanda tanda sekumpulan lelaki yang kemudian terkejut melihat keadaan keluarganya. Ramai yang sebak [...]

February 22, 2018 Hiburan

Lepas gadaikan anak dan isteri kepada Ah Long dapat juga beli drone ni Netizen tergelak baca review dron RM42K ini

Sudah menjadi kebiasaan untuk membaca setiap feedback atau maklum balas pelanggan yang telah membeli dan mencuba sesebuah produk yang dijual secara talian seperti di Lazada, Shoppee dan sebagainya. Namun untuk produk drone DJI Agrasmg ini, lain macam reviewnya. Kisahnya Mohamad [...]

February 22, 2018 Hiburan

Kejadian ANEH Berlaku Semasa Kebumi Jenazah Wanita KAYA Puncanya Amat MENGEJUTKAN

Kejadian ANEH Berlaku Semasa Kebumi Jenazah Wanita KAYA. Puncanya Amat MENGEJUTKAN | Saya Luv Islam Setiap yang bernyawa pasti akan mengalami mati dan akhirnya akan dimasukkan ke liang lahad sebagai tempat istirehat sementara setelah wafat. Sebanyak manapun harta dan kekayaan [...]

February 22, 2018 Hiburan

Muka kecewa dia lain macam tak pernah tengok dia begitu Kempunan maggi kari semalaman pelajar maut dalam kemalangan

Kisah yang menimpa arwah rakannya empat tahun yang lalu masih segar di ingatannya. Semenjak peristiwa yang menimpa rakan baiknya itu, confessor seboleh-boleh mahu menunaikan permintaan rakan-rakannya walaupun benda yang diminta itu sekecil gula-gula. AKU teringat ada satu malam, member aku [...]

February 21, 2018 Hiburan

Nahas Duke 2015 2 pemandu Myvi dipenjara 3 tahun denda RM10K

Dua pemandu Perodua Myvi dihukum penjara tiga tahun dan denda RM10,000 oleh Mahkamah Majistret di sini hari ini selepas didapati bersalah memandu secara berbahaya sehingga meragut nyawa tiga beranak, termasuk bayi berusia enam bulan, dalam kemalangan tragis di Lebuhraya Duta-Ulu [...]

February 21, 2018 Hiburan

Johan Dan Zizan Temui Jodoh Semula Perghhh

Johan Dan Zizan Temui Jodoh Semula ? Perghhh | Saya Luv Islam Wartawan terkini mendedahkan yang Johan dan Zizan dikatakan temui jodoh semula ? Baca selanjutnya. Memang perghh. Terbaik. TEMUI JODOH SEBAGAI JOZAN PELAWAK Johan mengesahkan dia bakal kembali bergabung [...]

February 21, 2018 Hiburan