Tuesday, August 14, 2018
Apekecoh Media

Browsing the "Gossip" Category

Wanita Ini Berkongsi Rasa PENYESALAN Akibat Tersalah Pilih SUAMI MashaAllah Kesiannya

Saya dah tersalah pilih suami. Saya ingat saya kahwin kali kedua ini, saya akan dapat suami yang baik sebab dia sayangkan anak-anak saya. Saya terima dia sebab dia betul-betul sayangkan anak saya sampai anak saya tak boleh berpisah dengan dia. [...]

February 5, 2017 Gossip

Sayu Apa salah saya di caci macam tu saya tak buat apaapa salah Nuraida

Pulau Pinang : Seorang gadis meluahkan rasa sedih dan terkilan apabila gambar telah menjadi viral dilaman sosial tapi penuh dengan kutukan dan cacian. Ini gara-gara gambar nya bersama bapa nya telah disalah sangka, yang mana gambar nya bersama bapa nya [...]

February 5, 2017 Gossip

GEMPAR Kerana Kecantikan dan Kerajinan Gadis Kg Ini Membuatkan Gadis Bandar Cemburu dan Meroyan SAKAN

Memang jarang sekali kita dapat lihat gadis secantik ini yang rajin buat kerja-kerja seperti ini lebih-lebih lagi di tengah bandar besar. Rata-rata semua tak pandai menoreh getah kan tapi gadis yang cantik ni tak rugi boleh hidup walau apa pun [...]

February 5, 2017 Gossip

PANAS Pengakuan Berani MATI Setelah Di Tuduh Dan Di Fitnah Curi Wang Habis La Korang

loading… Viral Minggu ini tentang Seorang lelaki yang bertanggungjawap menjaga anak yatim yang pernah viral ketika dulu yang kehilangan ayah mereka dalam kemalangan Nahas di DUKE. Namun apa yang mengejutkan tentang mereka yang menggunakan duit hasil derma oleh orang ramai [...]

February 5, 2017 Gossip

Sayu Desakan Hidup kah Identiti ketua pengawal keselamatan rompak Bank guna pistol syarikat

ALOR SETAR : Sedih sebak sayu lihat apa yang berlaku seorang lelaki sanggup merompak bank dan hampir membunuh pengawal keselamatan, suspek yang merupakan Ketua Syarikat kawalan Keselamatan dan bekas tentera ini nekad seorang diri merompak bank dengan menggunakan pistol milik [...]

February 5, 2017 Gossip

Sayu Wan maut tragis jasad tersepit Kepala kontena berkecai rempuh treler muatan bata

Gopeng : Kemalangan yang amat ngeri apabila lori kontena dipandu Khairul Nazuan,28,atau lebih dikenali dengan nama wan merempuh belakang treler yang penuh dengan muatan bata yang menyebabkan lori terbabit rosak berkecai bahagian kepalanya impak dari kemalangan terbabit. Wan dijemput ajal [...]

February 5, 2017 Gossip

Luahan DSV Mengenai Isu Viral Mikrofon Membuatkan Ramai Pihak TERKEJUT Pehhh

loading… loading… Sumber: kainkembang –> Klik jika rasa post ini patut dibuang [...]

February 5, 2017 Gossip

Sayu Rehat lah dengan tenang sayang pergi mu ceria balik mu jasad terbujur kaku

Ya Allah sungguh sedih luahan si ibu yang kehilangan anak kesayangannya baru-baru ini. Anak lelakinya yang dihantar ke Pulapol Air Hitam, Jempol, Negeri Sembilan pada September tahun lalu dalam keadaan sihat dan ceria, dipulangkan dengan jasad yang terbujur kaku. Hati [...]

February 5, 2017 Gossip

Sayu Rul dimana kamuibu akan terus cari kamu Ya Allah temui lah anak ku walau apa keadaan nya

Kuala Lumpur : Ibu mana yang tidak sayang anak, ini lah Puan Rohana ibu Azarul yang hilang di Broga tanpa sebarang tanda, dia pasar apa yang akan berlaku namun akan terus mencari anaknya walaupun operasi mencari akan dihentikan Saya akan [...]

February 5, 2017 Gossip

Murid Ini Terlampau JUJUR Apabila Meluahkan Perangai Sebenar BAPA Di Dalam Karangannya MashaAllah Dasyatnya

loading… Karangan murid sekolah rendah ni diviralkan oleh cikgunya sendiril. Serius ganas gila murid zaman sekarang ni !karangan ini terlampau jujur mendedahkan perilaku ayah ke atas ibunya. Murid sekolah sekarang semakin kreatif. Pendedahan mereka tanpa batasan. Seperti yang kita maklum, [...]

February 5, 2017 Gossip