Thursday, September 20, 2018
Apekecoh Media

Kitorang hanya berlakon korang dah kena prank Sheeda dan Ifa Raziah dedah hal sebenar

admin@apekecoh 11th July 2018 Gossip Comments Off on Kitorang hanya berlakon korang dah kena prank Sheeda dan Ifa Raziah dedah hal sebenar

1.png

Semalam netizen digemparkan dengan klip video pertengkaran dua penyanyi dangdut iaitu Sheeda dan Ifa Raziah di kawasan parkir yang didakwa berpunca dari Ifa memburuk-burukkan Sheeda.

Klip video yang dimuat naik Sheeda itu pantas menular di serata media sosial dan api disemarakkan lagi dengan kapsyen video di mana Sheeda menyelar Ifa sebagai perempuan plastik, penipu dan gemar memburukkan dirinya.

Ramai netizen yang percaya dan bersimpati dengan Sheeda dan sementara itu, Ifa di Instagramnya pula berkata dia bersyukur dengan segala kutukan yang diterimanya. Malah dalam laporan sebuah laman berita, Ifa dikatakan telah membuat laporan polis.

Loading...

Bagaimanapun, baru dua jam yang lalu, Sheeda memuat naik video kedua yang menjelaskan dia dengan Ifa sebenarnya bergurau sahaja.

“Memang kami dah lama tidak bertegur sapa sebelum ini tetapi kami sudah pun berdamai. Kami hanya bergurau, jadi korang semua jangan serius sangat okey,” tulis Sheeda di Instagram.

Dalam video kedua, Ifa menjelaskan mereka berdua sebenarnya berlakon dalam drama yang tidak lama lagi akan dikeluarkan, dalam slot Akasia.

“Dan you all semua terkena. Prank daripada kitorang. Terima kasih, selamat hari raya,” katanya.

Bersemuka tak berani pulak,perempuan plastik..suka buat hal..kena bg pengajaran supaya dia insaf.. Pandai pulak ko lari dan buat2 tak nampak,belakang aku. . semua orang ko canang cerita memburuk2kan aku..Sekarang biar semua org tahu kau penakut!!!!! Penipu!!!!Ini jawapannya .. @niksyafiq87 @sheedadanz #Perempuanpropa

A post shared by Sheeda (@sheedadangdutofficial) on Jul 10, 2018 at 6:34am PDT

Memang kami dah lama tidak bertegur sapa sebelum ini tapi kami sudah pun berdamai. Kami hanya bergurau jadi korang semua jangan nak serious sgt ok @ifa_raziah #akakakakgurauje #kitaok #selamathariraya #kosongkosongok #dramasangat #tiadadendamtiadapeniputiadaperempuanplastik #videoiniataspersetujuanbersama #tidakadakaitandgnyanghidupatauyangmati

A post shared by Sheeda (@sheedadangdutofficial) on Jul 11, 2018 at 3:15am PDT

Di ruangan komen, netizen menyatakan kekesalan terhadap kedua-dua selebriti berkenaan yang dianggap mencari publisiti murahan yang boleh menjejaskan kepercayaan masyarakat terhadap mereka.

“Gimik murahan selalunya begitu. Nanti lama kelamaan orang dah tak percaya pada artis Malaysia,” kata netizen.

BERITA BERKAITAN:

  • (Video) ‘Rupa je cantik, hati busuk!’ – Sheeda serang, Ifa Raziah buat laporan polis

Sumber: thereporter

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Loading...

Like this Article? Share it!

About The Author

Comments are closed.