Tuesday, October 23, 2018
Apekecoh Media

VIDEOKesian janda ni Jangan marah dia main bigo 8 tahun tak kena tapi ketat lagi

admin@apekecoh 12th June 2018 Gossip Comments Off on VIDEOKesian janda ni Jangan marah dia main bigo 8 tahun tak kena tapi ketat lagi


JANDA-678x381.png


Ramai Yang Tidak Tahu Kenapa Ada Kelebihan Nikah Janda Dari Gadis Dara? Inilah Sebabnya..

JANDA-1.png

Janda bermakna wanita yang tidak bersuami lagi, mungkin kerana telah bercerai dan kerana ditinggal mati oleh suaminya.

Loading...

Sayangnya, budaya ketimuran memberi kesan negatif kepada janda daripada duda. Kaum janda seringkali diletakkan sebagai wanita pada posisi yang rendah, lemah, tidak berdaya dan memerlukan belas kasih sehingga dalam keadaan sosial budaya seringkali wujud ketidakadilan.

Sebahagian besar lelaki ingin berkahwin dengan wanita bujang. Malah status lelaki sebagai duda pun masih akan mensasarkan wanita bujang. Adakah perlu nikah dengan bujang? Tentu tidak!

Wanita yang menyandang status sebagai janda pun masih layak untuk dinikahi. Baik oleh duda atau lelaki yang belum pernah berkahwin sebelum ini. Berikut 7 kelebihan jika menikahi seorang janda.

Banyak tahu tentang hubungan

Seorang wanita yang menyandang status sebagai seorang janda memang tahu lebih banyak tentang seorang lelaki, tentang hubungan lelaki dan wanita. Sekurang-kurangnya dia telah mempunyai pengalaman yang cukup.

Tidak hanya itu, wanita seperti ini boleh memahami dunia batin seorang lelaki, sehingga dia faham betul apa yang harus dilakukan dan tidak perlu dilakukan. Hal ini tentu akan membantu seorang lelaki memiliki perasaan tenang dalam menjalani hubungan asmaranya.

Janda tidak banyak menuntut

Seorang janda yang telah mempunyai anak akan cenderung tidak ingin banyak bermimpi tentang hubungan. Ertinya dia sama sekali tidak memerlukan seorang yang romantis, penuh dengan kata manja, drama, dan lain sebagainya. Dia mungkin telah banyak bermimpi di perkahwinan pertamanya. Dia tidak akan banyak menuntut saat menjalani hubungan dengan anda.

Dia akan Memanusiakan anda

Pengalaman masa lalunya mungkin telah banyak mendidik tentang apa yang harus diberikan pada suami dan bagaimana dia membuat seorang lelaki benar-benar memainkan peranannya di rumah tangga. Hal ini akan dapat dilihat pada kebebasan dan ruang yang cukup untuk anda menjadi seorang suami yang semestinya. Terlebih lagi dia akan mengajarkan banyak pelajaran hidup dalam membina rumah tangga.

Selain itu, peranan seorang isteri bagi dia akan lebih sempurna lagi. Sebab tentunya dia tidak ingin gagal untuk kali kedua dalam menjadi seorang isteri. Bukankah itu menarik?

Memiliki pengalaman membesarkan anak

Membesarkan seorang anak jelas bukan mudah. Perlu pengalaman, kesabaran, dan ketelitian. Bagi seorang ibu tunggal, membesarkan seorang anak bukan perkara mudah. Namun pengalaman akan mendewasakan dia dan akan membuatnya lebih enjoy lagi ketika melahirkan anak kedua bersama anda.

Ramai yang beranggapan, elok kahwini janda kerana seorang janda sangat berpengalaman dalam rumahtangga mahupun layanan terhadap suami.

Seorang janda sangat mendambakan cinta sejati. Matlamat utama perhubungan mereka adalah perkahwinan.

Ini Luahan Hati seorang Janda

[VIDEO]Kesian janda ni. Jangan marah dia main bigo. 8 tahun tak kena, tapi ketat lagi


Rata Netizan Kencam dengan tindakan janda ini:

Kitty Cuffy II: Patut la jadi janda. Rupanya perangai mcm nih. Kesian. Pergi jadi GRO je la sis. Alang2 maruah sis dah mcm kat tapak kaki je.

PikaHazz Ell : Ni kalau duda die tengok mesti bersyukur sgt sebab ceraikan die.Nak buat hal tudung cabut laa dulu jing

Asmisha Karen Henry : Perempuan tak tahu malu.klu ye pn org kecam psl tkleh main bigo, tk pyh la ckp 8thn tk main ketat, jantan2 kan teriak sedap masok batang dlm pukek ko tu. Maaf ckp k,maaf ckp tpi perempuan melayu kbnykn mmg gemar mcmni minta perhatian.bnyk dh sy tgok. Terok2.

Tahukah anda semenjak Nabi Adam terkeluar dari syurga akibat tipu daya iblis, beliau menangis selama 300 tahun. Nabi Adam tidak mengangkat kepalanya ke langit kerana terlampau malu kepada Allah swt.See more

Syera Ashaa
Syera Ashaa Astafirullahalazim ya allah . Sgt sgt memalukan . Semoga cepat mendapat hidayahtudung tu di pakay untuk tutup rambut je kemaruah mana wahai hamba allah?sedihnya tgok kaum sendiri berperangai macam tu

Maria Kantossa
Maria Kantossa maruah ko kat mane betina, ak pun pernah jadi janda, x. mcm kau gersang x tentu pasal jer.. malu jer lah.. x pyh nk bgitau lah burit ko ketat x ketat, klu main pun x reti kene tinggal jugak bangang.. malu kan kaum janda jer musibat sekor niy

Adiex Erynn
Adiex Erynn Nak gtau 1 je. Kalau kau ada anak , ko jgn la tnjuk mcm ni. Kalau kita ni memang teruk dr muda tp jgan nampkkan sgt pada anak2 kita .. Anak akan rasa malu ada mak cm ni. Sian kat anak . Aku xkata aku tls ni aku baik kmpem masuk syurga. Tp sekurang2 nye jgn nampk sgt kte ni telalu bodoh smpy semua nk dijadikan bahan lawak. Anak ko kalau tgok ni kmpem malu kena ngata kat skola.

Brella Bell
Brella Bell Punya kasian ni pmpn..pmpn kaa jga ni kna pngl..malu plk sy tgok vdiox mgarut mcm ni..duii Apa kna mgena bigo gn ketat.. Xfaham btl laa..mcmx cara org nk pemes skrg..bt malu ja..

Siti Suhana Ismail
Siti Suhana Ismail Buang jelah tudung kau tu bodoh .. Nak gelemerrr pnye pasal ..pehal weii betine sekarang takde air muka .. Memang dah kering sangat ke air muka betina sekarang .. Memalukan umat islam .. Memalukan mak ayah .. Bekas suami pn tak menyesal weii kalau kau ni cerai lah kalau cerai mati kesian lah suami kau kat dalam sana kena azab akibat bini yang macam ni

Misrohah Diong
Misrohah Diong Tak sesuai dgn wajah..ingatkan dia nak bagi tahu tentang keberkatan bulan Ramadhan..
Aduhai..
Kalau c Amira Baharudin tu ngam lg dengan wajah dan penampilan dia.Atau pun c Kak Km..See more

Muhd Hafiz
Muhd Hafiz Hahaha..nie bukan bodo tpi bgg ..xde hari ..bukak lha tudung tu bodo ..buat malu orang melayu. .nak sangat mai meh jumpe aku ..nie no ak ..ketat sangat kan 01136906297 ..whatsapp boleh ..call pon boleh ..bgg ngn bodo tu simpan sikit ..jgn bawak kuar ..malu boh ..perempuan mcm kau nie ..wujub lgi kt muke bumi nie ..

Tu ah kak sy nak pesan jgn men bigo..dah bengong sy tgok akak..maruah mana kak..akak ckp gitu sy yg malu,mana sy nak letak muka ni kak?kenapa akak buat video gini,malu dowhbiar 8 tahun x kena jgn 8 tahun bengong mcm ni lagi kak kesian ke anak cucu

Fy Zal
Fy Zal Ni sop stended la pompuan dlm bigo lagi2 melayu..

Buat live yg berbaur lucah.. dari dp sampai ke isi video.. untuk pancing jantan batak dtg masuk channel tgk..See more

Adib Mohamad Fazil Org nya cntik ya allah. Tpi akal allaj bg sgt smpurna tidak bijak gunakan..dunia akhir zaman allahu. Kalau org kfiir tkpa jugak ni. Org seagama dgn kita ni apa dah jadi awak oii.. Kita doa yg terbaik untuk beliau

Rafeah Hussin
Rafeah Hussin Astargfirullahal azim..kenape nak malukan diri sendiri dik. Tandus sangat ke. Awak masih muda. Muka cantik.. Istighfar dik. Bkn nak tunjuk baik. Kesian akak tgk. Klu kau main benda tu pun. Takyah kabo kat org. Ingat dik kita org islam. Sabar dik ye. Jgn malukan diri sendiri.


Sumber: h2m9363

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Loading...

Like this Article? Share it!

About The Author

Comments are closed.