Wednesday, June 20, 2018
Apekecoh Media

Terima Ujian Bertubi Tubi Akhirnya Rosmah Bini Najib Mengalirkan Air Mata

Screenshot_4.jpg

Terima Ujian Bertubi Tubi, Akhirnya Rosmah Bini Najib Mengalirkan Air Mata. Netizen: “Kerana rakyat sudah puas menangis.. kadang kadang kena jugak rasa apa yg org rasa.. itulah karma … anggap lah ini satu kifarah..in shaa Allah hati akan menjadi lebih tenang… ” Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut dan lengkap.

Kehidupan tidak mencabar tetapi kita membuatnya rumit dan mencabar. Kehidupan adalah tentang membuat pilihan kecil kecil secara berhemah. Kita semua tahu, apa yang harus dipilih dan apa yang tidak? Tetapi masih memilih perkara-perkara yang salah (akan terlambat tidur dan meninggalkannya pada lewat pagi). apabila kita menghadapi cabaran dalam kehidupan, kita mula berfikir untuk membuat perubahan besar dalam kehidupan untuk mendapatkan kehidupan kembali di landasan.

Tetapi, kita ti
dak faham bahawa untuk memulihkan kehidupan di landasan memerlukan tindakan atau pilihan konsisten yang kecil. misalnya memilih untuk membaca 2 halaman setiap hari, ubat 10 min. Tetapi malangnya, apabila kita berfikir tentang perkara ini, kita cuba membaca 20 muka surat sehari dan. mengetepikan buku selama sebulan kerana kami tidak mendapat keputusan segera. lihat, bagaimana “sindrom segera” berfungsi di mana-mana dan setiap aspek kehidupan.

Apa-apa pun, info di atas adalah sekadar kongsi maklumat. Sekarang mari kita tonton video di bawah. Terima Ujian Bertubi Tubi, Akhirnya Rosmah Bini Najib Mengalirkan Air Mata. Saksikan!

kredit

Sumber: h2m9363

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Loading...
Loading...

Like this Article? Share it!

About The Author

Comments are closed.