Sunday, July 22, 2018
Apekecoh Media

Anak perempuan confessor jadi mangsa pedofilia adik ipar netizen gesa admin KRT buat laporan polis

admin@apekecoh 6th April 2018 Gossip Comments Off on Anak perempuan confessor jadi mangsa pedofilia adik ipar netizen gesa admin KRT buat laporan polis

1.png

Tergamam seketika membaca confession dari lelaki ini di laman Facebook Kisah Rumah Tangga. Pada awalnya, disangka si lelaki ini menghadapi masalah lama yang berulang kembali. Namun apa yang berlaku adalah jauh lebih teruk dari apa yang disangkakan.

Bukan sahaja melibatkan adik iparnya, malah isterinya sendiri melakukan perbuatan yang tidak dijangka.

Hendak ditegur, terlalu sayang walaupun tahu perbuatan adik ipar itu salah. Cuba mengadu pada isteri, isteri pula buka cerita yang tidak ingin sekali didengari. Apalah nasib ditimpa kejadian seperti ini. Semoga keluarga ini menemui jalan penyelesaian yang baik.

Loading...

HAI, apa khabar semua. Saya adalah seorang suami yang telah mendirikan rumah tangga sejak 10 thaun lalu dan dikurniakan seorang anak perempuan.


Dan baru-baru ini adik ipar saya yang lelaki ini ada datang menumpang di rumah kami sebab katanya mahu mencari pekerjaan di sekitar tempat yang kami duduk. Dia pula ketika itu baru saja habis graduan.


Adik ipar saya ini handsome juga orangnya dan saya sebagai seorang yang bekas pernah melakukan hubungan songsang sudah kembali teringin nak mengadakan hubungan dengan dia semula.


Saya suka dengan raut wajah dan cara dia melayani kami sekeluarga. Saya rasa betul-betul jatuh cinta dengan dia.


Minggu lepas saya ada cuba memberitahunya tentang perasaan saya terhadap dia tetapi pada masa yang sama, saya terfikirkan tentang isteri saya dan juga berlakunya satu ‘penemuan’ yang tidak dijangka.


Rupa-rupanya adik ipar saya ini adalah seorang pedofilia. Anak perempuan saya pernah berkata yang dia sudah berkali-kali mandi bogel bersama dan tidur bersama dengan adik ipar saya sewaktu ketiadaan kami berdua.


Saya cuba memarahi adik ipar saya, tetapi rasa sayang dan cinta ini membuatkan saya terhalang untuk berbuat demikian.


Saya cuba slow talk dengan adik ipar saya, tetapi entah bagaimana berlaku pertelingkahan sehingga isteri saya terlepas cakap yang dia pernah terlanjur hubungan cinta dengan seorang lelaki tua yang berstatuskan suami orang yang juga berpangkat Dato’ serta dia sudah berhasrat mahu bercerai dengan saya agar dia dapat berkahwin dan menjadi isteri kedua kepada Dato’ berkenaan.


Saya marah isteri saya sehingga saya lempang dia. Kemudian saya keluar dari bilik, pergi ke bilik adik ipar saya dan minta dia tenangkan saya. Dan dalam saya sedang menumpang kasih dengan adik ipar saya itu, katanya dia ada skandal dengan seorang datin. Rupa-rupanya datin ini adalah isteri pertama kepada skandal isteri saya tadi.


Malah, pasangan Dato’ dan Datin tadi mahu mencari anak angkat dan mahu mengambil anak perempuan dan isteri saya. Tetapi adik ipar saya pula yang bertegas tidak mahu menyerahkan anak saudaranya (juga kekasihnya) kepada pasangan berkenaan.


Kini saya betul-betul buntu, apa yang patut saya buat sekarang?

Sementara itu di ruang komen, netizen meluahkan rasa geli terhadap confessor dan juga isteri serta adik iparnya itu yang dianggap gila. Malah, ada segelintir netizen yang tidak percaya dan tidak menolak berkemungkinan cerita itu adalah rekaan semata-mata.

“Jap-jap, bini kau ada skandal dengan Dato? Bini Dato itu pula skandal dengan adik ipar kau? Anak kau pula mangsa pedofilia kepada adik ipar kau? Kau pula songsang nak mengunyit dengan adik ipar kau?

“Eh? Kebabian apakah yang aku baca ni? Biar betul wujudnya kisah macam ni? Ke pengaruh drama kau ni? Kalau betul ada, mohon bini kau, adik ipar kau dan sesiapa yang terlibat dalam cerita ini bertaubatlah,” kata Myra.

“Kalau ini bukan rekaan, dah menjadi tanggungjawab admin Kisah Rumah Tangga untuk membuat laporan polis dan jangan biarkan pedofilia berleluasa. Kasihan pada budak itu. Sudahlah family caca merba,” kata Hafizul.

Sumber: thereporter

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Loading...

Like this Article? Share it!

About The Author

Comments are closed.