Monday, November 19, 2018
Apekecoh Media

VIDEO Zulin Aziz Mengamuk Diejek Gemuk

admin@apekecoh 12th February 2018 Gossip Comments Off on VIDEO Zulin Aziz Mengamuk Diejek Gemuk

zulin%2Bmengamuk.jpg

Zulin Aziz merupakan pengacara, pelakon dan juga pelawak yang sering memuatnaik video di laman media Instagram miliknya.

Melalui video yang dikongsikan, pelbagai telatah Zulin sering ditunjukkan dan ianya amat mencuit hati para follower dan para peminatnya.

Zulin juga amat terkenal sebagai seorang yang amat hebat meniru gaya dan juga suara orang lain.

Loading...

Bagaimanapun, beberapa hari yang lalu, pelakon dan pengacara Zulin Aziz ada memuat naik video di laman Instagram miliknya yang menunjukkan dia tidak berpuas hati dengan segelintir pihak.

Dikatakan ada pihak yang mengejeknya gemuk dan memberi mesej kepadanya melalui Direct Message (DM).

Menurutnya, dia sering menerima mesej dan digelar gemuk oleh followernya kerana kelihatan berisi.

Menerusi video yang berdurasi satu minit itu, ianya menunjukkan Zulin yang mengamuk apabila dia amat geram sehingga memarahi dan meluahkan rasa ketidak puasan hati kepada pihak yang sering menggelarnya gemuk.

Ini videonya:

Ini komen Zulin:

Eh kau panggil aku gemuk, apa masalah kau? Aku ni gemuk, aku cukup makan tau. Aku ni gemuk tapi aku sihat tau

Kalau aku kurus pun, bukan aku nak kat kau pun, yang kau ejek aku gemuk kenapa?

Sikit-sikit gemuk, sikit gemuk, aku meluat lah!

Biarlah aku gemuk, aku bukan minta kau makan pun, kalayu akau makan, aku tak minta duit kat kau lah.

Kau dengki lah tu, hari hari aku makan sedap. Tak kan kau nak suruh aku makan rumput hari-hari, baik aku jadi kambing.

Kalau kurus pun hati busuk buat apa! Lebih baik macam ni, tapi bahagia, tak kacau orang.

Apa masalah kau, asyik mengata aku je, asal pakai macam ni je kata nampak gemuk

Nampak sangat kau tu tak ada kerja, tengok aku dari tadi

Video Zulin Aziz mengamuk itu mendapat perhatian ramai pihak terutama para peminat setianya.

Di ruangan komen, ramai yang memberi kata-kata semangat kepada Zulin Aziz supaya mengabaikan komen-komen negatif dan ejekan yang dilemparkan kepadanya.

Semoga Zulin sabar je dengan perangai orang ramai yang sibuk memberi kritikan yang tak membina ini.

Sumber: IG Zulin Aziz

Sumber : berita memey

Sumber :

Sumber: jubahsemalam

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Loading...

Like this Article? Share it!

About The Author

Comments are closed.