Sunday, July 22, 2018
Apekecoh Media

Monthly Archives: July 2018

2sbDKGm

Rela Tak Ada Tetamu Macam Ni Chef Wan Bengang Tegur Tetamu Tak Ada AdapTetamu Sentap Langsung Tak Datang Lagi

Baru sahaja reda mengenai status di insta baru-baru ini berkenaan anak buahnya yang tidak membantu membuat persiapan raya , kali ini giliran tetamu pula jadi kritikan . Namun setiap details yang diluahkan itu ada benar dan betulnya . Chef Wan [...]

July 1, 2017 Gossip

Lama Berdiam Diri Inilah Luahan Ustaz Memandu Van Tahfiz Yg Buat Ramai SAYU

Lama Berdiam Diri. Inilah Luahan Ustaz Memandu Van Tahfiz Yg Buat Ramai SAYU !!! | Baru-baru ni viral kemalangan van yang mengorbankan beberapa pelajar tahfiz. Terkini wartawan Sinar berjaya temui ustaz muda atau pemandu yang memandu van tersebut. Sumber: Google [...]

July 1, 2017 Hiburan
2tvP6IV

Bayi 10 Bulan Melecur 50 Tak Sengaja Terkena Air Rebusan Ketupat Netizen Mohon Jangan Kecam Ibu Bapa

Ibu mana yang mampu lihat anaknya terlantar di hospital menahan kesakitan. Malah turut dikecam netizen yang mungkin melihatnya ianya salah ibu bapa. Bagi seorang bayi, Muhammad Aniq badannya melecur hampir 50 peratus selepas terkena air rebusan ketupat secara tidak sengaja [...]

July 1, 2017 Gossip
1.png

Dia terima saya walaupun saya tiada kerja tetap tiada harta

You deserve it, sayang. Walaupun belum lagi mendapat kereta impian awak, tetapi kita selangkah lagi menghampirinya. Di usia isteri 18 tahun, saya 22 tahun, dia menerima saya sebagai suaminya yang tiada apa-apa. Dia bijak dan pandai berdikari. Walaupun hidupnya senang [...]

July 1, 2017 Gossip
2tzz7ue

Tiga Adik Beradik Tekad Kayuh Basikal Sejauh 570 Kilometer Untuk Sambut Hari Raya Bersama Ibu Tercinta

Sempena bulan Syawal dan masih lagi dalam suasana hari raya, sudah tentu ada yang mengambil peluang untuk bermaaf=maafan dan mengeratkan tali persaudaraan yang telah terputus. Baru-baru ini, kisah seorang ibu tunggal yang gigih menunggang motosikal selama 6 jam untuk pulang [...]

July 1, 2017 Gossip
2u8BqkJ

Ini Pendedahan Wan Sakinah Isteri Kedua Ashraf Muslim Ketika Beraya Bersama Madunya Dayana

Ini Pendedahan Wan Sakinah, Isteri Kedua Ashraf Muslim Ketika Beraya Bersama Madunya, Dayana Wan Sakinah merupakan isteri kedua kepada Ashraf Muslim. Isteri pertama Ashraf Muslim bernama Dayana. Mengimbau kenangan ketika kali pertama beraya bertiga di Melaka,Kedua-dua isteri Ashraf Muslim ini [...]

July 1, 2017 Gossip
2tajlCG

Padan Muka Dulu Rampas Suami Orang Akibat Luah Perasaan Terbuku Di Insta Adira Dikutuk Netizen

Seminggu dua lalu kisah Adira dan Dato Red digembar-gemburkan dimana Dato Red cuba untuk pasang 3 . Adakah itu sekadar gurauan atau cerita betul ? Dan baru semalam adira seperti melepaskan satu perasaan di insta miliknya . Caption yang pendek [...]

July 1, 2017 Gossip
2ttXxor

Akak Ipar Aku Malas Rumah Dah Macam Kandang Bab Orang Kelantan Memang Macam Ni Ke

Perkongsian kisah dari seorang adik ipar yang murung akibat rumah abangnya bersepah teruk . Bukan nak mengutuk , tapi kita sebagai keluarga perlu beri tunjuk dan teguran secara terus . Kau minta pendapat umum pun , memang sah-sah lah akan [...]

July 1, 2017 Gossip
2u8luir

Anggota Polis Maut Ditembak Dato Seri Palsu Tiada Pembelaan Terlepas Dari Hukuman

Kes seorang polis mati ditembak tepat pada dahi menjadi perhatian . Kematian Sahdan Ishak pada 10 Mac yang lalu dipercayai ditembak mati oleh seorang Dato Sri di sebuah rumah teres tiga tingkat di Bandar Tun Hussein Onn, Bt 9 Cheras. [...]

July 1, 2017 Gossip
1.gif

Anak lelaki langsung tak fikir bantu keluarga alasan dia ada keluarga sendiri

Pasti ramai yang melalui situasi ini dan adakalanya rasa seperti tidak adil, sedangkan ia merupakan tanggungjawab adik beradik yang perlu digalas bersama-sama. Ibu bapa sepatutnya bersikap adil dalam melayani anak-anak, bukannya memanjakan seorang anak, kemudian yang lain dibebankan dengan pelbagai [...]

July 1, 2017 Gossip