Friday, May 25, 2018
Apekecoh Media

Lelaki Ini Kongsi Cara Mudah Hapuskan Lipas Dalam Kereta Sehingga Ramai Netizen Yang Nak Cuba Sendiri

admin@apekecoh 30th June 2017 Gossip Comments Off on Lelaki Ini Kongsi Cara Mudah Hapuskan Lipas Dalam Kereta Sehingga Ramai Netizen Yang Nak Cuba Sendiri

2tsREHK

Bagi pemilik kereta terutama yang mempunyai anak-anak pasti menghadapi masalah lipas yang beranak pinak di dalam kereta. Macam-macam tip seperti minyak masak dan majerin turut menjadi perhatian netizen.


Terbaru, perkongsian dari Maymen Mahali ini yang menggunakan racun serangga jenama Fumakilla Vape ini mendapat perhatian netizen sehingga menjadi trending di media sosial. Mungkin selepas ini ramai yang akan cuba dalam kereta masing-masing.

Loading...


2tsMXgL

Sebelum ini ada terbaca post tentang orang sembur racun Fumakilla Vape di dalam tandas sampai cicak pun jatuh tersungkur. Jadi, dari post itu aku dapat idea.


Semalam balik dari open house, aku gigih pergi mencari benda ini. Aku pun semburlah sekali dalam kereta. Selepas itu masuk rumah dan tidur dengan harapan agar serangga dalam kereta itu bisa mampus.


Pagi ini pergi periksa keadaan dalam kereta. Selalu kalau masuk kereta, adalah empat atau lima ekor lipas yang akan menunjukkan dirinya. Tapi tak sangka pula kali ini begitu ramai keluarga lipas ini muncul.


Malam ini aku nak sembur lagi benda ini dengan harapan terhapuslah saki baki keluarga lipas ini.


Ini adalah iklan Fumakilla Vape yang tidak berbayar. Harap maklum. Hahaha!


www.kakishare.my

Sumber : kaki share

Sumber :

Sumber: jubahsemalam

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Loading...

Like this Article? Share it!

About The Author

Comments are closed.