Tuesday, July 25, 2017
Apekecoh Media

Anak Kecil Ini Menghampiri Ibunya Dengan Pampers Berlumuran Darah. Setelah Disiasat Rupa²nya….

admin@apekecoh 20th April 2017 Isu Semasa Comments Off on Anak Kecil Ini Menghampiri Ibunya Dengan Pampers Berlumuran Darah. Setelah Disiasat Rupa²nya….

Anak kecil pasti seronok bila diajak ke taman permainan. Ibu bapa biasanya akan berdiri di tepi dan menjaga keselamatan anaknya. Tetapi, sebagai manusia ibu bapa juga kadang-kadang terleka, satu kejadian memilukan berlaku di luar negara dan kemalangan tersebut berlaku di tempat permainan kanak-kanak.

Seorang ibu bernama Amy Smith membawa puteri kecil (Demi) ke taman permainan berhampiran rumah untuk bermain. Sebelumnya, Amy selalu membawa Demi bermain di taman tersebut dan selama ini tidak pernah terjadi apa-apa. Namun siapa yang menyangka, ketika Amy baru saja duduk di kerusi taman, tiba-tiba dia melihat kejadian yang sangat mengejutkan

Permainan kegemaran Demi adalah gelongsor, tapi permainan kegemarannya itu mendatangkan kecederaan kepadanya. Selesai meluncur, Demi tiba-tiba menangis kuat, dan Amy cepat-cepat berlari mendapatkannya, Demi pun menghampiri Amy dengan punggung sebelah kanan penuh berdarah.

Loading...

Kejadian ini tentunya sangat mengejutkan Amy, sama sekali tidak terfikir bahawa taman permainan boleh menyebabkan kemalangan seteruk ini pada kanak-kanak. Apabila diperiksa, rupanya ada pecahan kaca yang sangat tajam. Amy sangat menyesal kerana dia sudah lalai dan tidak memeriksa gelongsot tersebut sebelum membiarkan Demi meluncur.

Demi segera dibawa ke hospital dan Amy melaporkan perkara ni kepada polis. Setelah disiasat, polis mendapati bahawa ada insan yang sengaja meletakkan serpihan tersebut.

Amy tentunya sangat marah, namun tidak boleh berbuat apa-apa. Amy hanya boleh kongsikan kejadian ini di internet agar ibu bapa dapat lebih berhati-hati ketika membawa anak bermain di luar rumah.

Ya, dunia ini memang penuh kejahatan, dan anak-anak menjadi sasaran penjahat tersebut! Kongasikan kisah ini kepada kawan-kawan dan keluarga, jangan sampai kerana sedikit kelalaian, anak-anak yang tidak tahu apa-apa menjadi mangsa!

Sumber: Aliff Channel

Credit : ohmyvirall

Like this Article? Share it!

About The Author

Comments are closed.